Veelgestelde vragen

Wanneer is de aankoop een feit (ATT voor e-mailadres)

Wanneer de bestelling binnen is, ontvang je daarvan een bevestiging via e-mail. Zolang de aankoop niet door mij is bevestigd kan de verkoop door jou worden ontbonden via een e-mail naar (INVULLEN)

Verkoop je ook nieuwe artikelen?

De artikelen die via deze webshop worden verkocht zijn vooral vintage, brocante en retro en soms ook antiek. 

Wat is de levertijd?

De bestelling wordt na ontvangst van de betaling zo snel mogelijk naar het postkantoor gebracht zodat je het in principe binnen 7 dagen (meestal minder) in huis hebt. Laat het even weten als een bestelling haast heeft, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

Jeetje wat onhandig... Wanneer je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld moet dit binnen 14 dagen schriftelijk via het contactformulier worden gemeld. Het wordt dan zo snel mogelijk voor je opgelost.

Na 14 dagen ga ik ervan uit dat alles klopt maar neem als je te laat bent met het melden van een verkeerd geleverd artikel wel contact met mij op, dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

Wie betaalt de kosten voor retourzending van een verkeerd geleverd artikel?

Ik natuurlijk, had ik maar beter op moeten letten. Ik garandeer dit wel alleen voor verkeerd geleverde artikelen die binnen 14 dagen via het contactformulier zijn gemeld. Het artikel moet in de originele staat en goed verpakt worden teruggestuurd zodat het zijn avontuur bij jou veilig af kan sluiten. 

Wat als de kleur van het geleverde artikel afwijkt van de foto op de website?

Hmmm, dit is toch niet de kleur oranje die je in gedachten had? Alles wordt door zo nauwkeurig mogelijk weergegeven maar op een foto kan het artikel er toch wat anders uitzien dan in werkelijkheid. Dit kleurverschil kan in beginsel geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of ontbinding van de overeenkomst maar je kunt natuurlijk wel gewoon gebruik maken van je herroepingsrecht (binnen 14 dagen na ontvangst).

Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.  

Wat wordt er precies verstaan onder 'gebruikssporen'?

Via deze website worden veelal gebruikte, vintage artikelen te koop aangeboden die kleine afwijkingen kunnen vertonen. Alles wordt zo nauwkeurig mogelijk weergegeven. Maar stel dat het artikel overduidelijk afwijkt van de verstrekte gegevens, neem dan even contact op via het contactformulier. Dan vind ik vast wel een passende oplossing. 

Kan ik zelf een review plaatsen?

Je kunt zelf een review plaatsen.

Voor alle andere vragen neem je contact op via het contactformulier

Waar vind ik het inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel?

Dit staat vermeld in de Algemene Voorwaarden maar ook in de Privacyverklaring.

What if you want to order and live abroad?

In case you are not living in The Netherlands or Belgium and you want to order something, please contact me in advance so I can inform you about de postal rates en customs if necesarry.